9/27/2014

LET'S CHECKED

                               
      |sweater - secondhand | t-shirt - house | shorts - h&m | sunglasses - no name | watch - hoops|

Hi guys! Today is so beautiful day. I can feel autumn finally. A real autumn - becouse I hate when it's rainly and cold. I decided to choose classy blackandwhite outfit with gold detail accessories. I'm kinda obssesed with my watch. It goes with everything what I wear. I bought it in Italy this summer and it was the best decission of vacation I think. I can't forget about my sweater (cardigan). I love him and he can't affort me to feel cold, so I think this is kind of perfect love. 

Hej kochani! Dziś mamy taki piękny dzień. Nareszcie mogę poczuć jesień. Prawdziwą jesień - ponieważ nienawidzę kiedy pada i jest zimno. Wybrałam na dzisiaj klasyczny czarno- biały outfit z akcesoriami ze złotymi detalami. Mam obsesję na punkcie mojego zegarka. Pasuje do wszystkiego co ubiorę. Kupiłam go tego lata we Włoszech i myślę, że to była najlepsza decyzja podjęta przeze mnie tego lata. Nie mogę również zapomnieć o moim sweterku (kadiganie). Kocham go, a on nie może pozwolić na to, żeby było mi zimno, więc myślę, że jest to miłość idealna.

                                                      Have a wonderful week! xoxo

11 komentarzy:

  1. Great classic b/w outfit. The cardigan is divine! Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thx bunches for dropping by and your lovely comment. Just followed back #29 Please keep in touch Claudia. Happy Sunday. xox

      Usuń
  2. Świetny blog! będę zaglądać tu częściej :)
    Zapraszam
    fashionbykasix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny outfit *.* uwielbiam takie zegarki!
    Obs + może rewanż? :)
    you-chapter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice post! Love black and white! Would you like to follow each other on GFC?! Let me know and follow me on my blog, I will follow you right back on both GFC and Bloglovin!
    xx
    Annie
    www.the-lostangeles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny, minimalistyczny post. Podoba mi się

    Love Street Fashion

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ubrania,uwielbiam kolor czarny :)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, w moim stylu :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaobserwowałam i czekam na uczciwy rewanż.
    Bardzo fajny i czytelny blog.
    Ciekawe tematy. Chętnie będę wpadać!
    Przepraszam, że tak pytam o 'obserwowanie za obserwowanie' ale nadarzyła się okazja, jeśli będę miała ponad 300 obserwowanych mam szansę na różne współpracę. Dziękuję za wyrozumiałość. Czekam na odpowiedź u mnie na blogu x.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia x :).
    http://dyaara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :)
    Mam nadzieje ze jeszcze bardziej rowiniesz swojego bloga :)
    Mam do ciebie prośbę. Wpadłabys do mnie ocenic zdjęcia? :) Od miesiąca zaczęłam sie zagłebiać w fotografię i chce wiedzieć co inni ludzie myślą o moich fotografiach.
    Co prawda sa to jeszcze amatorskie zdjęcia, ale od czegoś trzeba zacząć :D
    No i jeszcze jedno. Co powiesz na wspolna obserwacje? Ja juz kliknełam :)
    (Nie chodzi mi o obs za obs)
    Zapraszam i pozdrawiam cieplutko :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny outfit : ) Stylowy, praktyczny i modny ;)

    www.malwa-ina.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń