11/28/2014

LIFE IS SWEET LIKE A CINNAMON

          
    
                                               | jacket - Stradivarius / shoes - DeeZee |

I don't really like winter, only when I'm at home, in my bed with hot tea or coffee watching tv series, (in which I'm addicted to) or reading a book. And when I have to go out from home, shaking with cold I have to keep up appearances. And in this clouths it's not bad. Cold will be when snow starts (I don't miss it at all). 
Unfortunately winter is also a time when I go out when it's dark and come home when guess what? It's dark too. So I don't like to do anything and after coming back home firstly I go to bed. And at about 9 pm. I try to do homework and some physical exercises. 


Nie przepadam za zimą, jedynie kiedy jestem w domu, siedzę w łóżku z kubkiem gorącej kawy lub herbaty i czytam jakąś ciekawą książkę lub oglądam seriale, od których niestety jestem uzależniona. A kiedy już muszę wyjść z domu i w cokolwiek nie byłabym ubrana i tak trzęsę się z zimna to muszę przecież zachować pozory. No i w powyższych ciuszkach nie jest mi aż tak zimno. A zimno dopiero będzie, kiedy zacznie padać śnieg (za którym nie tęsknię). 
Niestety zima to też pora, kiedy wychodzę rano kiedy jest ciemno i wracam do domu, gdy o dziwo również jest ciemno. Przy takiej aurze nie chce się nic robić, więc zaraz po powrocie do domu kładę się spać. Dopiero jakoś o 21 zwlekam się z łóżka, zabieram się za lekcje i zmuszam się do robienia jakichś ćwiczeń. 

                                                                Have cute evening!



7 komentarzy:

  1. śliczna kurteczka!
    ja jakoś polubiłam zimę i chciałabym również, aby spadł śnieg, zwłaszcza teraz- w święta :)
    teraz dzień jest już coraz dłuższy na szczęście
    Wesołych Świąt!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze śniegu brakuje :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka świetna kurtka! <33

    Dzisiaj piszę wszystkim Blogerkom – Wesołych Świąt Kochane! Żebyście miały masę wejść, obserwatorów i pięknych postów oraz spełnienia wszystkich marzeń! :*

    w wolnej chwili zapraszam do mnie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kurta jest super! Ja zimę kocham i z tęsknotą wyczekuję śniegu;(

    http://lvitt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurtka :)
    http://blog017.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń