1/10/2015

IT'S 2015!



| Blouse - Zara / Bag - Mango / Earrings - Tally Weijl |

I greet you very hot after longer break in New Year. I have to say that during last year a lot of things changed. First of all I set up a blog, I visited some countries and I met new people.
I hope that this year everything will be ok and that this year will be eventful. And will happen, becouse this year I will be adult, and that's quite funny, becouse I look like a junior high school student. This year I will have to take on the diploma, I'm in art high school and I have to do degree in graphics. It's 18s year (first party is on Saturday) and I'm going to have fun. And probably I will sit a driving test...
So Have a great year, meet great people on Your way and never give up!
In the picture I show You my latest achievements, January is a sale month. But also resolutions. This year I'm going to:
- eat healthy;
- workout at least 3 times a week;
- don't waste my time;
- get organized;
- read more books;
- paint more.

Witam Was bardzo gorąco po dłuższej przerwie w Nowym Roku. Muszę stwierdzić, że wiele się przez ten ostatni rok pozmieniało. Przede wszystkim założyłam bloga, pozwiedzałam różne kraje i poznałam nowych ludzi.
Mam nadzieję, że w tym roku wszystko ładnie się ułoży i że będzie to rok pełen wrażeń. A będzie się działo, gdyż w tym roku stanę się pełnoletnia, co jest w sumie bardzo zabawne, gdyż wciąż wyglądam jak uczennica gimnazjum. W tym roku również będę musiała wziąć się za dyplom, gdyż jestem w szkole plastycznej i przypada mi zrobić dyplom z grafiki. Jest to rok osiemnastek (na pierwszą idę już w sobotę), więc mam zamiar się wybawić. Raczej w tym roku będę zdawała jeszcze na prawko...
Życzę Wam w takim razie wszystkiego dobrego w Nowym Roku, abyście spotkali na swojej drodze wspaniałych ludzi, spełniali swoje marzenia i nigdy się nie poddawali.
Na zdjęciu powyżej przedstawiłam Wam moje nowe zdobycze, gdyż styczeń to przede wszystkim miesiąc wyprzedaży. Ale także nowych postanowień. W tym roku postanowiłam, że przede wszystkim:
- będę się zdrowo odżywiać;
- będę ćwiczyć przynajmniej 3 razy w tygodniu;
- być bardziej zorganizowaną;
- nie marnować mojego czasu;
- więcej czytać;
- więcej malować.

Have a great year!

7 komentarzy:

  1. powodzenia w postanowieniach! śliczne zdjęcia:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam naprawdę bardzo podobne postanowienia :D
    Zapraszam się na mojego bloga; http://najaablog.blogspot.com/
    Ale też przy okazji na bloga koleżanki, która dopiero zaczyna lecz naprawdę wspaniale jej idzie :) http://angelikapisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia.
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz zrób to i do komentarza w poście dopisz "Obserwuję". Na pewno się odwdzięczę.
    Zapraszam na nowy Outfit.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam zamiar zdrowo się odżywiać haha
    obserwujemy? http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torebka <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne rzeczy. Suuper post.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    Na blogu trzecia część kolekcji Gabriel Data jesień-zima 2014/2015.
    Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń