10/12/2014

CHIC PASTEL

        
       | blouse - Bershka | perfume - Eternity Moment Calvin Klein | nail polish - Inglot | rings - Apart |

Today I don't feel to create something perfect, so I just picked up some things which I like lately. Actually I love Inglot nail polish it's totally nude and I can match it almost witch everything. But lets tell You about something different :). So I started to be Tumblr Addicted and every off duty moment I'm looking for new inspirations. It all started on computer graphic design lesson, when I should create a poster about what I want (but it's so annoying, when I can do whatever I want, becouse I spend all of my time to create a topic, when I should create a poster). And I ended with billion of perfect pictures, by the way telling my teacher what magical Tumblr is. So that was really funny, He wasn't even angry that I didn't do a poster, I just said I'm looking for an inspiration and my life finally makes sense. 

Dzisiaj nie miałam natchnienia, żeby stworzyć jakiś perfekcyjny zestaw, więc po prostu wybrałam parę rzeczy, które ostatnio lubię. Lakier do paznokci z Inglota jest całkowicie moim ulubieńcem, jest w odcieniu nude i pasuje mi do wszystkiego. Ale przejdę teraz do czegoś innego :). Zaczęłam być uzależniona od Tumblr'a i w każdej wolnej chwili szukam nowych inspiracji. A wszystko zaczęło się na grafice komputerowej, gdy miałam wymyślić jakiś plakat o dowolnej tematyce (co jest denerwujące, bo zamiast wymyślać sposób, w jaki przedstawię plakat muszę zmarnować kupę czasu na wymyśleniu tematu). I tak wylądowałam z miliardem perfekcyjnych obrazków, przy okazji tłumacząc mojemu nauczycielowi co to jest ten magiczny Tumblr. Było to całkiem zabawne, nie był nawet zły, że nie wymyślam plakatu, po prostu powiedziałam mu, że szukam inspiracji i moje życie nareszcie nabrało sensu.

                                                          Have a lovely time! xoxo

6 komentarzy:

  1. kocham te perfumy *-*
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam :P


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj moi nauczyciele też nie wiedzą co to tumblr, nie ma nawet takiej opcji :D


    Skomentujesz lub zaobserwujesz jeśli ci się spodoba mój blog? Będzie mi ogromnie miło i z przyjemnością zrobię to samo u ciebie :*

    http://malinkaxpp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolory :) Nie ma jak tłumaczyć nauczycielowi o co chodzi w tych inspirujących cudach :)

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych perfum. Śliczny sweterek ;-)

    Zapraszam do mnie. Każdy nowy czytelnik, komentarz, czy obserwator to dla mnie ogromna motywacja ♥

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń