10/08/2014

COZY AUTUMN


                     
| blouse - second hand | skirt - Reserved | stockings - Gatta | watch - Versace Jeans Couture | ribbon - Parfois | bracelet - Cropp | 

Is time now when at the morning I'm freezing and when I come back home it's so hot. I totally don't know what I should wear. In this case it's good to have short blouse and skirt in closet ( and coat of course). And it's good to borrow from Your mom Versace watch ;D. By this outfit I would like to make brighter this gray and dark mornings. So I like this flowery blouse becouse it's so girly and cute, especially when I add this small ribbon to my hair. But honestly - whatever I wear I will be freezing - especially my hands, yeah it's sad but don't touch them, when You're freezing too. 

Właśnie zaczął się okres, w którym rankiem zamarzam, a gdy wracam po południu do domu jest gorąco. Nie mam wtedy pojęcia jak się ubrać. W tym przypadku dobrze mieć w szafie krótką bluzę i spódniczkę (i oczywiście płaszcz). I dobrze jest pożyczyć od mamy zegarek z Versace ;D. Mając to na sobie chciałabym rozjaśnić te szare i ciemne poranki. Bardzo lubię tę kwiecistą bluzę, jest taka dziewczęca i urocza, a szczególnie gdy wepnę tę wstążkową spinkę we włosy. Ale szczerze mówiąc - cokolwiek założę to i tak będę zamarzać - szczególnie moje ręce. Tak, to smutne, ale lepiej ich nie dotykać, gdy również zamarzacie.

7 komentarzy:

  1. Mam tak samo, rano jest tak zimno, że najchętniej ubrałabym grubą kurtkę, rękawiczki i szalik, a gdy wyjdę ze szkoły to słońce grzeje jakby były wakacje. Masakra.. Cudny zestaw pokazałaś. :*
    awesome-triangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Those stockings are so cute!

    http://rimmelsmudge.blogspot.co.uk/
    http://www.bloglovin.com/blog/12176399

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny zestaw pokazałaś . ja mam tak samo rano zimno , a popołudniu mega ciepło :)

    fashion-madam.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna stylizacja, mimo październik a jest w miarę ciepło :3

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great pieces, the socks are so cute, lovely.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń