10/15/2014

PERFECTION


         
                                                                       
| sneakers - Nike |

I'm so happy that finally I get what I wanted. This sneakers have been my dream since couple of months and finally I got them. And now I can write them down below my Perfection List. It all started becouse of Tumblr (Tumblr Addicted etc. - last post). Couse every time I'm finding new picture I say one word - perfection. 

Bardzo się cieszę, że nareszcie dostałam to, na co tak długo czekałam. Te sneakersy były moim marzeniem już od paru miesięcy i nareszcie są moje. I teraz mogę dopisać je do mojej Perfekcyjnej Listy. Wszystko zaczęło się od Tumblr'a (Tumblr'owe uzależnienie itd. - post poniżej). Gdyż za każdym razem, kiedy znajdę tam nowe, idealne zdjęcie określam je jednym słowem - perfekcja. 

5 komentarzy:

  1. Swietne buty! Wygladaja rowniez na bardzo wygodne:)Milego noszenia.

    Mogabys poklikać w kliki w moim ostatnim poście? Chętnie się jakoś zrewanżuję.
    http://doublecherryfashion.blogspot.com/2014/10/wishlist-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  2. podobaja mi się!

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ♥ a nagłowek mm.. ♥♥
    ja mogłabym sobie pomarzyć o takim :cc
    zapraszam do mnie, jak zaobserwujesz, napisz a się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne! Oddaj mi je <3

    Mam nadzieje, że taka blogerka jak Ty wpadnie do mnie :*
    http://przescignacmarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń