10/31/2014

THIS IS HALLOWEEN





         
  
I'm so sorry
for writing so late. I hope it won't happen again. Last two weeks were really amazing but I had a lot of thinking and emotions in my head. I decided to write when I keep calm and chill a little to do it right. So now I feel better and it's ok. 
So last Friday I came back from Paris. I was on the trip organized by school with my friends. I spent wonderful time and I saw a lot of beautiful places and things. I would like to come back to this amazing time and people I met. I bought the most important things like Vogue what was of the top of the list and of course Micky Mouse's ears from Disneyland.
But today is Halloween and I love this day. I don't do anything special today, I just wear my Cat Women's mask and watch some horrors. I hope You all enjoy this day more than me 😊.

Bardzo przepraszam, że piszę po tak długiej przerwie. Mam nadzieję, że to nie zdarzy się ponownie. Ostatnie dwa tygodnie były niesamowite ale miałam tyle myśli i emocji w mojej głowie. Zdecydowałam, że napiszę dopiero, gdy wykeepcalmuje i wychilluje. I teraz czuje się o wiele lepiej.
W ostatni piątek wróciłam z Paryża. Bylam na wycieczce zorganizowaną przez szkołę z moimi przyjaciółmi. Spędziłam wspaniałe chwile i zobaczyłam tyle wspaniałych miejsc. Chciałabym wrócić do tych niesamowitych chwil i ludzi, których poznałam. Kupiłam najważniejsze dla mnie rzeczy jak Vogue, który był na szczycie listy oraz uszka myszki Micky z Disneylandu. 
Ale dzisiaj mamy Halloween i kocham ten dzień. Jednak dziś nie robię nic specjalnego. Ubieram maskę kobiety kot i oglądam horrory. Mam nadzieję, że bawicie się lepiej ode mnie 😊.

                                                          Happy Halloween !!! 💀🎃👻

3 komentarze:

  1. Swietny post.

    http://kasia-kate1.blogspot.co.uk/ -> obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcie :)
    ja uwielbiam myszkę miki :D
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa lata temu byłam w Paryżu, jakże chętnie bym tam wróciła :)
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń