10/05/2014

LITTLE GIRL

                                

                                          
                                
                                               | Little Girl | oil | 25x35 cm | cardboard |

Today I want to share with You something what I haven't done yet. I would like to introduce You my newest work. It's called "Little Girl". I hope You like it, I spend a lot of weeks to make it so adorable.
I have to say that when October started I changed a little my life. I started to work out with Ewa Chodakowska, I'm trying to be more careful about what I eat. I started also reading books in english (I had really hard moments with books and I couldn't read to the end at least one for last 3 months). The most important I think is that I'm trying to do something at weekends. Till October started I was only watching series, eating and sleep. I think it's the best time to create something. I love painting and drawing, and at weekends I can do a lot. So I hope my new life survive as long as it's possible and that I share with You my next work really soon. (It's already started!)

Dzisiaj chcę podzielić się z Wami czymś, czego jeszcze nie widzieliście na moim blogu. Przedstawiam Wam moją nową pracę zatytuowaną "Little Girl". Mam nadzieję, że Wam się spodoba, ponieważ zajęło mi wiele tygodni, aby stała się tak urocza. 
Muszę przyznać, że odkąd październik się zaczął to zmieniłam trochę mój styl życia. Zaczęłam ćwiczyć z Ewą Chodakowską i staram się uważać na to, co jem. Zaczęłam również czytać książki po angielsku (miałam ciężkie momenty z książkami i nie umiałam przeczytać ani jednej do końca przez ostatnie 3 miesiące). I najważniejszą dla mnie zmianą jest to, że zaczęłam robić coś w weekendy. Dotąd spałam, jadłam i oglądałam seriale. Myślę jednak, że to najlepszy czas, aby zacząć coś tworzyć. Kocham malowanie i rysowanie i w weekendy mogę całkowicie oddać się tej pasji. Więc mam nadzieję, że moje "nowe życie" przetrwa tak długo, jak to tylko możliwe i że podzielę się z Wami już niedługo moją następną pracą. (Jest już zaczęta!)

                                                        Have a wondreful day! xoxo

                                   

10 komentarzy:

  1. u mnie na jesień też się musiało wiele pozmieniać;)dieta i styl życia:) ja w weekendy uwielbiam spacery z aparatem:)duuuużo zdjęć:)
    co powiesz na wzajemną obserwację:?:?daj znać u mnie:)
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ślicznie ci to wyszło!
    +obserwujemy?

    zapraszam do siebie
    http://eliza-zdybel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również już obserwuję :D
    zapraszam do posta, gdzie można mi zadać pytania, pierwszy raz robię coś takiego na blogu, więc serdecznie zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już też obserwuję:)
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ♡ podoba mi się! :) wytrwałości w ćwiczeniach ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. mi brakuje chyba motywacji do zrobienia czegokolwiek innego w weekend niż leżenia do góry brzuchem :D ale tobie życzę dużo wytrwałości w ćwiczeniach :)

    macdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. *.* Genialny obraz, mega realistyczny. Gratuluję takiego talentu :)
    Ja mam zamiar iść w piątek na siłownię, liczę, że się uda :p
    Pozdrawiam
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ten obraz !
    http://gold-cherry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz niezwykły talent, gratuluję:) Uwilebiam ludzi z pasją, więc obserwuję i zachęcam do obserwacji mojego kulinarnego bloga, może zainspiruję Cię kulinarnie:) pozdrawiam:)

    lekcjewkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz niesamowity talent! Na pierwszy rzut oka pomyślałam, że to obraz jakiegoś znanego artysty :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń